Vyhledávání
Výhody nákupu u nás
- zboží expedujeme do 24 hodin
- jsme specialisté na kávovary a kávu
- doprava nad 2 500,- Kč ZDARMA
- garance původu zboží
- ke kávovarům zajišťujeme servis
- asistence během nákupu
- on-line podpora
- široký výběr kvalitních produktů
- nadstandardní služby
- možnost vrácení zboží do 3 týdnů
- poradenství profesionálních baristů

 

Anketa
Jakou kávu si rádi dopřejete?
Kontakt

Profesionální-kávovary.cz

Karlín 115

696 14 Čejč

Tel.: 776 035 705

info@profesionalni-kavovary.cz

Doprava

Doprava ZDARMA:

V našem obchodě Vám nabízíme dopravu ZDARMA včetně balného a to při nákupu:

- 2500,- Kč vč. DPH a výše při platbě převodem

- 3000,- Kč vč. DPH a výše při platbě dobírkou


Pro zvýšení kvality a spolehlivosti dodávaného zboží opatřujeme každou dodávku speciální páskou, jejíž neporušenost zaručuje garanci kvality. Pokud bude páska porušena, překontrolujete zboží přímo s dopravcem. A eventuálně uplatněte reklamaci.

 

Nabízíme několik možností odběru zboží z našeho obchodu:

- Osobní odběr

Osobní odběr je možné provést na naší provozovně v Karlíně, v pracovní dny, v době od 8:00 do 17:00 hod a o vikendu po telefonické domluvě.

Nebo také po předchozí domluvě v Brně na adrese Kotlářská 815/27. Při osobním odběru je samozřejmě možné zboží zaplatit hotově.

Další možností je platba bankou předem - zboží zaplatíte bankovním převodem a pak si jej osobně vyzvednete.

Pro zrychlení celého procesu je možné se domluvit na přesném termínu vyzvednutí na naší lince. Při osobním odběru není připočítáván žádný poplatek.

 

- DPD Private

DPD Private poskytuje tento balíček služeb:

  • Doručení zásilky do druhého pracovního dne po celé ČR.
  • Max. hmotnost zásilky 50 kg, přepravu zásilek o vyšší hmotnosti poskytujeme v rámci individuálního řešení.
  • Až 3 pokusy o doručení zásilky, není-li adresát zastižen.
  • Pojištění každé zásilky až do výše 50.000 Kč s možností připojištění.
  • On-line potvrzení o doručení zásilky včetně podpisu příjemce.
  • Online sledování zásilky.
  • Využití aplikace www.chcisvujbalik.cz umožňující změnu adresy nebo termínu doručení.
  • Oznámení o doručení zásilky SMS nebo e-mailem den předem.
  • V den doručení obdrží příjemce interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení.
  • Pokud příjemci termín doručení nevyhovuje, může jej jednoduše změnit odpověďí na SMS zprávu nebo e-mail.
  • Večerní doručení v Praze, Brně a Ostravě od 17 do 20 hodin.
  • Telefonické kontaktování kurýrem v případě, že nebude moci dodržet čas doručení zaslaný v SMS zprávě nebo e-mailu.
  • Automatický reporting o doručených a nedoručených zásilkách včetně důvodu v případě nedoručení
  • E-mailové upozornění příjemce v případě neúspěšného pokusu o doručení.
  • Telefonické kontaktování příjemce po druhém neúspěšném pokusu o doručení.
  • Možnost zjistit předpokládaný čas doručení zásilky zde.
  • Více na dpd.cz/spolehlivost.

S DPD Private lze využít tyto doplňkové služby:

Cena dopravy hrazené zákazníkem je:

- při platbě převodem na účet 69,- Kč

- při platbě dobírkou 99,- Kč

 

- Doprava TopTrans

Zboží vám bude doručeno do 48 hodin od expedice.

Řidič vám před svým příjezdem zavolá a avizuje svůj příjezd.

Doručení v pracovních dnech (8-16 hod).

Cena dopravy hrazené zákazníkem je:

- při platbě převodem předem 219,- Kč

- při platbědobírkou 289,- Kč

Všechny ceny dopravy jsou uváděny s DPH.

 

- Česká pošta

Zboží vám bude doručeno do 3 pracovních dnů od expedice zásilky. Většinou je zboží doručeno do druhého dne od podání na poště.

Cena dopravy hrazené zákazníkem je:

- při platbě převodem předem 85,- Kč

- při platbě dobírkou 129,- Kč

- při zasílání křehkého zboží jako jsou šálky je počítán příplatek 14-16,- Kč dle druhu zásilky

Všechny ceny dopravy jsou uváděny s DPH.

V případě poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci nejpozději do 24 h na příslušné poště dle dodací adresy nebo popřípadě kontaktujte centrum České pošty na telefonu 800 104 410.

 

Balík Do ruky - doručení na Vaši adresu


Balík Vám bude doručen přímo na Vámi zvolenou adresu, kterou zadáte do formuláře objednávky jako dodací. Předem se o dodání dozvíte díky SMS nebo e-mailu.

Proč je Balík Do ruky tak výhodný?

  • Doručíme Balík Do ruky rovnou do Vašich rukou.
  • Česká pošta garantuje doručení následující den po podání pro všechny Balíky Do ruky podané do 15 hodin,
  • v lokalitách s prodlouženou dobou doručování Vám balík doručíme až do večerních hodin,
  • Česká pošta Vám elektronicky oznámí převzetí balíku do přepravy,
  • udaná cena resp. pojištěná hodnota balíku je až do výše 50 000 Kč v základní ceně služby,
  • Po neúspěšném pokusu o doručení je balík uložen na ukládací poště a my Vás o tom informujeme prostřednictvím SMS, e-mailu i papírovou výzvou.

Podrobnější informace o Balíku Do ruky naleznete na www.ceskaposta.cz

Objednání Balíku Do ruky - Dodání Balíku Na poštu si zajistíte tak, že při objednávání zboží v našem internetovém obchodě zvolíte v nabídce přepravců tuto službu.


Balík Na poštu - odběr na Vámi zvolené poště


Bude doručen přímo na jednu z 2 600 pošt, kterou si sami vyberete. Vyzvednete si ho, kdy se to hodí Vám. Díky SMS nebo e-mailu totiž víte, odkdy na Vás bude čekat.

Proč je Balík Na poštu tak výhodný?

  • Sami si zvolíte jednu z více než 2600 pošt, kde si chcete Váš Balík Na poštu vyzvednout,
  • Česká pošta garantuje přepravu a uložení balíku na zvolenou poštu následující den po podání pro všechny Balíky Na poštu podané do 15 hodin,
  • balík si můžete vyzvednout následující pracovní den již od 12. resp. 15. hodiny,
  • Česká pošta Vám elektronicky oznámí příchod balíku již v den podání,
  • Udaná cena resp. pojištěná hodnota balíku je až do výše 50 000 Kč v základní ceně služby.

Podrobnější informace o Balíku Na poštu

Objednání Balíku Na poštu
Dodání Balíku Na poštu si zajistíte tak, že při objednávání zboží v našem internetovám obchodě zvolíte v nabídce přepravců tuto službu. Poté Vám jednoduchá aplikace pomůže vybrat si poštu, která Vám nejvíce vyhovuje.

Vyzvednutí Balíku Na poštu
Balík Na poštu je připraven k vyzvednutí na Vámi zvolené poště následující den po podání již od 12 resp. 15 hodin. O doručování Balíku Na poštu Vás informujeme předem, již v den podání, prostřednictvím SMS nebo e-mailu. O připravenosti balíku k vyzvednutí budete informováni pouze elektronickou formou, klasickou papírovou výzvu již ve schránce nenajdete.

I v průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení balíku prostřednictvím internetu!

Může se stát, že budete potřebovat změnit nebo upravit například ukládací poštu pro Váš Balík Na poštu nebo den doručení Vašeho Balíku Do ruky. Prostřednictvím nového elektronického formuláře na stránkách www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den podání (poté, co Vám přijde avízo) změnit dispozice pro svůj balík. Formulář Vám nabízí: volbu dodání zásilky dopolední pochůzkou nebo uložení na poště bez pokusu o doručení nebo uložení na jiné ukládací poště a nebo posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den.

Kontaktní spojení

Věříme, že Vás nové balíkové služby České pošty příjemně překvapí a na e-mailové adrese uvítáme všechny Vaše dotazy, připomínky a podněty, které nám je pomohou vylepšovat.

K dispozici je Vám i zákaznická linka České pošty 840 111 244.